Världens bästa sambo.

Har jag och underbaraste också för den delen :) Igår drog ju vi iväg på förmiddagen först ut till Julias farmor och fick gofika där och vilket toppen väder det var, naturligtvis slutar mina torkarblad att ta oväntat för mig va?
Nej inte direkt!
Åkte sedan till syster och fick en jättegod lunch TACK, träffade syskonbarn och mitt lilla söta gudbarn.
Vid fyra tiden började vi äka hemmåt och när vi kommer hem möter hjärtat upp oss ute, hjälper oss in och vi ser då ett dukat bord och färdig god mat.
Han är bara för toppen och efter det så skulle han åka och handla hem lite mjölk men kommer hem med det finaste silver halsband inslaget i ett lila fint paket bara till mig en helt vanlig Onsdag och bara för att så himla gulligt gjort stort TACK.
Då vet man att man är uppskattad om man bara kan få en enkel sak som lagad middag, ett fint ord vilket jag får varje dag och ibland ett litet paket en helt vanlig Onsdag.
JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA.
Efter trollen somnat kika vi film och fikade gobulla med mjölk.
Dagen idag började med familjemys i vår säng och nu har vi klätt oss  ska äta lunch blir en innedag då vädret är piss, tror vi ska spela spel senare, kanske hyra en film.
Vad gör ni andra idag?
Lägger upp bilder från gårdagen senare.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback