Tillbaka till vardagen!

Är vi sedan igår därav har jag inte uppdaterat då jag tillägnat min tid med barnen och fixat lite här hemma.
Då så igår var första dagen på dagis de var glada att träffa sina kompisar och fröknar igen efter lång ledighet. Jag och lill prinsen hade tid på bvc för vägning och mätning och första vaccinet.
Vår lill kille väger nu 7140 gram och är 65 cm lång, kanske inte så liten för tre månader :) sprutorna gick fint ett pip sedan var det bra men ont i knubbe benen igår eftermiddag huga.
Efter bvc åkte vi och fika med Annica och lilla Tristan trevligt att ses var ett tag sedan.
Väl hemma igen så hade Jennifer gjort två super fina ljus lyktor som vi tände och fika go mellis, ni kan se lite bilder här nedan på lyktorn lite nytt i hemmet, vårt fönster i köket efter bytet från julen och självklart på den vackraste pojken i världen.
Idag har vi hemma mys dag medans barnen är på skola och dagis, just nu sover minstingen så ska passa på att greja lite så man slipper i helgen :)
Måste göra klart min foto vägg jag börjat med i hallen också.
Älskar min familj.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback