Stackare.

Vår stackars Jennifer har så ont i magen, hon har alltid haft en problem mage men nu har det tilltagit och blivit värre så vi beslutade att ringa vc och vi har varit där och lämnat massor av prover än en gång hoppas nu på svar snabbt så synd om henne. Barn ska inte behöva ha ont.
Igår hade vi eftermiddag på birsta jag, Julia och hennes kompis de hade så skoj och det blev massor av påsar som följde med hem :)
Nedan ser ni lite bilder, det är ny tröja hålstickad i vitt från vero m och basleggings i svart från gina, mammor behöver också :)))
Tjejerna fick en hel del med mycket stickat blev det, snyggt och kolla in prinsens nya mössa och scarf super cool :) 
Jaja
Se kortet jag fick av Julia idag det hade hon handlat igår till mig, älskade unge :)))
Nu ska jag busa med barnen för hemmet är gjort så vi ska nog spela memory medan lillen sover.
Stort tack för barnvakten idag (Julias farfar är guld värd)


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback