Lat!

Känner jag mig idag men allt är fixat så gott som här hemma ska dra ett varv med dammsugaren bara så är det fin,fint.
Har inte hänt mycket idag, lämnat på dagis och Julias farfar var hit en snabbis i övrigt har jag och lilleman allmänt latat oss.
Det får man ibland, eller?
Igår kväll slingade jag håret på min älskade dotter så vacker utan men hon hade ett brett leende på läpparna då hon gick och la sig, lill flickan börjar bli stor :)
Imorgon eftermiddag så ska vi till birsta och shoppa bara Julia och jag eventuellt en kompis till henne det ska bli kul.
Nästa vecka är det lite inbokat besök på Måndag och kvart med Julia på Tisdag får se vad vi hittar på resten av veckan :)
Älskar min familj!


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback