Good morning all stars.

Snö, snö, snö!
Fy vad less jag är på snön och vräker det bara ner mera,tycker det räcker med det som redan finns och sedan kan våren komma :)
Gårdagen var vi och storhandlade jag, tjejerna och lilleman så nu var det avklarat :) efter det kom Big b med barn ut och häsade på drack lite kaffe och pratade, trevligt.
På listan idag så står det att världens bästa barnvakt Allan, Julias farfar ska passa tjejerna medans mamma åker på möte och då tar jag med mig lilleman.
I övrigt har vi inte planerat in något men vardagssysslor finns ju alltid :) och givetvis lek och bus och eventuell utgång i snööön!
Kanske är en god ide att klä på oss nu då lilleman sover och redan är klar, eller vad tror ni?
Morgondagen så pausar vi från hemmet om syster tillåter så drar vi till henne imorgon så de får träffa kussarna och leka.
Torsdag ocg Fredag är my love ledig vi saknar honom hela dagen igår stor omställning men bara att vänja sig så tur det är kort vecka första veckan iallafall.
slut pladdrat från mig för tillfället.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback