Fullt upp.

Har jag haft massor att stå och sedan har jag inte kännt mig särskilt pigg sedan i Lördags hoppas på att det blir bättre snart.
Hade besök av Anna på Lördagen sedan följde Jennifer med dom hem och sov över där och själv drog jag iväg på birsta och inhandlade prylarna här nedan på fotot till lilleman och en ny matt, glas, skärbrädor, blockljus och en duk på Ikea. Strumpor,leggins och snoddar till lilla Maya.
Åt middag då jag kom hem igen och hade sedan soffmys med Maya och popcornskålen framför tvn.
Söndag så hämtade jag hem Jennifer och hämtade en ny ägodel som kommer att ligga mig väldigt varmt om hjärtat.
Idag har vi bara varit hemma och softat syns på bilden nedan, riktig syskonkärlek :)
Plus ringt ett par samtal och Julia kom hem från pappa på förmiddagen de har studiedag idag och  imorgon är det skola och dagis som gäller, jag och prinsen ska uträtta några ärenden i stan efter lämning.
Nu är det dags för middagslagning.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback