Tyst.

Nu har det varit tyst i en vecka ifrån mig och ingen bebbe har kommit bara det att jag varit lite less då allt krånglar och bebis överskred procenten men de tänker inget göra :(
Visade sig att jag är öppen två cm och tappen är mjuk och mogen så alltid något men men det är tungt och jobbigt.
Försöker att hålla igång iallafall och idag är barnen hemma då Jennifer kommer hem med feber igår, är lite sur på personalen som inte klär på henne riktigt då de är ute.
Igår tillbringade jag dagen med att umgås med Annica, vi var på Ikea och jag inhandlade lite nytt så som.
Två ljusa mattor till köket.
En svart lurvig matta till vårat sovrum.
En vit tavellist till köket.
Vit duk till köket.
Lila bordsunderlägg till köket.
Tre doft ljus som går i rosa/lila till köket.
Fyra rosa handdukar till badrummet.
Lite nytt alltid trevligt, sedan fikade vi en härlig stor choklad muffins och en kopp kaffe.
Inhandlade också  hallonbladste, det sägs att det ska hjälpa till att sätta igång förlossning och träna livmodern mm så just nu dricker jag en kopp, smakar inte allt för illa facktiskt :)
Får se om Susanne dyker upp här på en fika om ett tag, missstänker det, sedan ska jag mysa och ta hand om mina barn och se om jag hinner med nått av de nya grejorna som fortfarande står i en papp påse från Ikea :)

Nu vart det långt iallafall :))


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback