Sunshine.

Har precis lämnat mina älsklingar på dagis och stor hjärtat åkte taxin till skolan och jag är hemma igen och väntar på att Susanne ska komma och hämta mig, jag ska följa med henne och uträtta några saker :)
Kompismys :)
Börjar facktiskt känna mig bättre har försökt röra på huvudet som man ska då man har öronkristaller som lossnat, hoppas på det bästa nu :)
Avnjuter en kopp kaffe med underbara låten nedan gillar den sjukt mycket kan lyssna hundra ggr om, det är livet.
Nu ska jag lyssna vidare och surfa runt lite innan S kommer och vi ska iväg.
Gå ut i solen alla de mår man bra av.
 



Uttryck dig
Postat av: Classy

Tack för tipsen, verkligen guld värt! :) Allt bra med dig?



Föresten snygging så har jag en tävling just nu där du kan vinna ett nattlinne med matchande t-stringtrosa. Det ända du behöver göra är att lämna en kommentar, om det skulle vara något för dig :)

http://classys.blogg.se/2010/september/wanna-feel-sexy.html

2010-09-02 @ 13:07:54
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback