Staden.

Idag så blir det en sväng till staden med A som varit inbokat en vecka eller så, får se om det blir en lunch med. Sitter just nu och inväntar henne och lilleman i lugnan ro med en kopp kaffe så skönt att få en slappardag idag.

Hela dagen igår så bestod det av städning här hemma och det känns idag men man måste, tack gode gud så kom hjärtat mitt hem och tog golven dammsög och skurade annars hade jag inte varit på benen idag känns det som :)

Jag tycker just nu att ajax orginal rengöring luktar så sjukt gott kan inte få nog av det, snacka om skumma graviditets ideer haha :) Ni alla kan ju gissa vad det luktar hemma hos oss, eller?Har facktiskt tänt några värme ljus med doft nu somjag fick av Sandra som luktar jättegott så det är en blandning av ajax och dessa nu.

Nu så ska jag surfa runt lite innan de kommer.
Have a nice day.


Skulle vilja ha dessa, tror att det kan bli en beställning så fina ju.


Till bebis och Maya.



Till Jennifer

Till Maya och Jennifer



Till Julia



Till Julia



Till Julia

 


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback