Skolmöte.

Då har jag varit på första skolträffen med Julias nya lärare, hon verkar toppen och jag tror att vi kommer att komma mycket bra överens.
Hon hade bara beröm på min dotter stark och duktig i alla ämnen vad hon kan se och väluppfostrad så det kändes mycket bra i mamma hjärtat hoppas på samma fortsättning i framtiden :)
Men hemma kan hon minsann så att man bara vill gråta i mellanåt men det är inte lätt att inte veta om man ska vara liten eller stor.
Den j-vla fk tar sådan tid på sig de började handlägga mitt ärende den 8 sep och sedan har inget mer hänt, trött att allt ska ta sån förbaskad tid.
Jag hinner väl föda denna gång med innan de har tagit fingrarna ur arslet och gjort utbetalningen till mig man får inte vara sjuk i detta samhälle grrrr.
Ja ja nog om detta gnäll nu ska vi vara positiva och göra nytta och spraya lite ajax här hemma luktar sjukt gott :)


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback