Shooping.

Igår var jag in och beställde lite från hm då Julia vuxit och behöver mer byxor det blev tre par jeans till henne och en kjol plus varsin kitty kofta till små tjejerna, detta levereras förmodligen till veckan härligt nu då det börjar bli höst kallt.
Fk har betalat ut min sjukpenning äntligen plus att jag fick min begärda föräldrapenning och naturligtvis så har de förmodligen gjort fel där så nu har jag ringt och gnällt så nu får vi se om det kommer mer pengar, att man alltid ska behöva tjafsa om allt.
Inatt har jag fått sova ovanligt bra, känns skönt har knappt sovit alls på en vecka nu så det var på tiden :)
Små tjejerna är hemma idag med och Jennifer verkar mycket piggare idag så vi hoppas på det.
Morgondagen består av klädbytardag, hoppas på att vi hittar nå roligt och en del koftor skulle behövas nu inför hösten iallafall till de två större så håll tummarna :)
Julia åker ´med farfar till sin pappa idag¨, blev bestämt igår och hon är så stor nu att hon oftast åker som hon vill imellan.
Nog med svammel från mig nu ska vi göra lite nytta och mysa i regnet.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback