Lörda och fynd.

Då var det Lördag då och familjen har varit iväg en sväng, först har jag varit och fyndat med min vännina A på klädbytardag här på Alnö bland annat en klänning till mig :) blev inte så mycket men vi väntar tills den stora marknaden är.
Fy för att vara gravid och gå i sådan trängsel men det gick iallafall :) Snälla rara Allan passade tjejerna då pappsen i huset åkte för att ta upp vår båt ur havet men det blev inte som det var tänkt, en lång historie men stort TACK till Allan iallafall.
Familjen åt sen lunch , ska erkänna att vi fuskade och åkte till birsta på Mcdonalds men alla är mätta iallafall sedan handlade vi Lördagsgodis och är nu åter hemma igen för Lördagsmys.
Hjärtat har plockat undan det mesta för hösten ute nu, jag slapp idag TACK men vi fortsätter med resterande imorgon.
Trevlig Lördag kväll alla där ute.

Love my family.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback