Lite bättre.

Kännt mig lite bättre idag hoppas på att det går åt rätt håll nu och släpper, dock har jag sovit bättre inatt om det beror på det kanske.
Barnen har varit på dagis och skola och är nu hemma två leker och en ritar och strax ska vi laga våfflor och förhoppningsvis så slutar pappan i huset i vanlig tid idag.
Tagit mig iväg på apoteket och affären idag hittade en söt bricka, jag har en från samma serie sedan tidigare lite skoj iallafall sedan fick jag kaffe hos min vän Annica och efter det fick jag besök av Kära Susanne och en kompis till henne så vi drack lite kaffe vi med :)
Stort GRATTIS till en nära vän till familjen som klarade mc kortet idag grattis grattis.
Nu så ska jag plocka undan lite innan det är dags för mat.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback