Lat :)

Helt ärligt så kan jag säga att jag inte gjort många knop idag har varit väldigt lat, men det måste man får vara ibland även om man då blir tröttare :)
Har haft massor av besök idag först syskonbarnet och sedan Big b och hela hans familj så jag provade hans nya bil riktigt skön att åka och köra. Det är en passat så det fick Julia åka hem idag.
Just det hon har tagit spruta idag stelkramp hade gått hur bra som helst, inte förvånad hon brukar inte vara särskilt pjålig och nu har farfar hämtat henne och åkt till pappa.
De små sitter här med mig och ritar, ja de älskar att rita och de hade haft en toppendag på dagis.
Jennifers avdelning hade haft popcorndisco idag också :) kul när de får göra nått annat.
Nu ska vi fundera på middag och invänta pappan i huset. 

Trevlig helg alla.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback