HÖST

Nu är det bara att inse att hösten är här vaknade idag till ett grått, regnigt väder och trädens löv är gul och orange.
Riktigt höst väder så idag får det bli innemys.
Tänkte passa på att ta lite tvätt och stöka lite i barnens rum, de älskar när mamma är där och pysslar :)
Denna helg har vi varit så himla trött på kvällarna så det har blivit tidiga kvällar men hann iallafall med att rensa lite i min garderob, plockade även bort en hel del mammakläder som jag varken använder eller kan ha så nu ser man skapligt vad som finns där i :)
Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe och ha tvmys med småtjejerna.

Ett stort GRATTIS till min syster som fyller år idag!
 
Bye


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback