God kväll.

Hej alla glada då var det Söndagkvälloch ny vecka väntas. Vad som hänt idag då, jo hela familjen åkte och kompletterings handla lite mat och  sedan åt vi lunch innan hemgång, nice :)
Pappan i huset skjutsade mellan på kalas hos en dagis kompis och vi andra var hemma, lilltjejen kom hem som en katt sååå söt.
I eftermiddag så har jag ägnat mig åt tvätt och mera tvätt sedan bestämmer sig tvättmaskinen för att lägga av :( hoppas hjärtat kan fixa den sedan.
Har rensat lite bland baby grejorna jag fick tillbaka sorterat strl och så, fy vilken tid det tar men nu till veckan då jag är ensam på dagarna iaf Måndag och Tisdag så då ska sista baby sakerna tvättas och fixas sängkläder, kläder och filtar om jag nu har nån tvättmaskin sedan Onsdag är jag uppbokad.
Nej jag ska ta och slappa lite är slut nu för snart kommer hjärtat hem, han är ute och åker lite mc och småtjejerna har lagt sig för kvällen.
Trevlig kväll och god natt.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback