Bebiskläder.

Då var alla bebiskläder tvättade, sängkläder och filtar håller just nu på att vika och packa ner dem i rena kartonger tills lillen anländer :)
Skönt att få dettas gjort kan man ta det lungnar den sista tiden då allt är klart med kläder,vagn, säng och bilstol med mera.
Funderar på att packa en bb väska vilket jag aldrig gjort med de andra men det kanske är på tiden man får ju inte heller längre låna kläder till bebbe på bb längre så vad tycker ni? Har ju iallafall gått 35 fulla veckor nu så sätter det igång får jag ju föda :)
Då så ska jag stöka vidare innan jag ska hämta trollen igen tjingeling.



Nytt till bebben :)



En del av de nytvättade bebiskläderna efter de andra små trollen.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback