Barnmorskan.

Då har jag varit hos barnmorskan idag 35 fulla veckor och ett sf - mått på 42 cm, hjärtljud på 134 slag/minuten så allt såg bra ut förutom jättemagen då :) fick göra min förlossningtsförberedelse idag med vilket man gör senare men eftersom det ser ut som det gör för mig så var det lika bra, inte för att det står så mycket mer än inga bedövningar och önskan av tidig hemgång haha det står iallafall nått :)))
I övrigt har haft en trevlig dag umgåtts med Annica och fikat med henne sedan med Sandra med trevligt och just nu är vi alla hemma och väntar på pappan ihuset och ska laga middag.
Igår så åkte hela familjen och inhandlade en åkgräsklippare, så nu har vi äntligen något väsentligt tills nästa säsong :) trevligt med biltur och korvätning som vi alltid gör då hela familjen åker.
Resten av denna dag tänker jag ta det lugnt och på min höjd hantera tvätt är lite trött nu och morgondagen består av möte på skolan som Julias farfar ska följa med på ,sedan vet jag inte vad som händer efter det.
Övrigt i veckan vad jag har bokat är ultraljud på Onsdag och doktor besök annars ser det lugnt ut.
Har beställt en sak idag med men det får vara en hemlis så länge ni får se sedan :)
Nu är det dags för matlagning.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback