Update bild och text.

Det har varit lite taskig uppdatering här men nu kommer det lite bilder, igår vägde vi lille man 4320 Gram nu och 55 cm lång :) går upp mer än han ska så det är ju mycket bra och han har inget namn ännu, förslag tack.
Har hänt massa saker här men blir för långt att uppdatera nu men vill tacka för alla fina presenter och blommor som vi fått.
Ett extra stort TACK till A med familj och Susanne som lilleman blivit bortskämd av, han har fått enormt mycket fina kläder att ha, ett stort TACK.
Tjejerna är hemma idag och vi ska bara mysa och greja, svinkallt ute så vi får göra inomhusaktiviter och Big B du har saker att hämta här.
Tack till alla för de fina gratulationerna här på bloggen.

Have a beutiful day!

Mitt älskade gudbarn.


Nya kläder lill prinsen fått.


Nya grejor som pappan handlat.


Mitt syskonbarn håller vår gullunge.


Set från A med familj.


I ♥ Dad


Vackrast.


Stickat från tant J med familj, de bästa man kan ha.


Uttryck dig
Postat av: Isabelle

Vad söt han är lilla pojken! Men vad ska han heta?

Visste inte att du hade en blogg :) jag har också en, men har inte skrivit på jättelänge. Kanske ska börja igen :) hälsa mina kussar och min guddotter som blivit så stor, kram / Isabelle

2010-10-30 @ 23:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback