Söndag igen.

Då var det Söndag igen då och vi har varit upp sedan åttatiden och nu sover lillprinsen och småtjejerna leker, Julia är hos farfar då hon var på tjej middag igår.
Jag och A var på klädbytardag igår, det var litet där och inte mycker folk men gjorde en hel del fynd till lillen :)
Träffade en av mina skolkamrater med hon var en av dem som höll alltihopa så det va skoj plus en gammal god kvinna som jag inte sett på evigheter.
Väl hemma igen så hade hjärtat mitt gjort lunch, gott och allt hade gått fin fint här hemma med lillen.
Åkte och handlade lite på Ica hela familjen sedan vart det hemmamys för hela slanten och idag vet jag inte vad vi ska hitta på vi får se.


Jennifer fick nya fodrade röda tretorn igår hade jättebra pris på Ica så passa på om ni behöver lite varmare nu.



Nu ska jag ta en kopp kaffe och sedan ta fram kläder till mina små änglar tror vi ska gå ut och leka lite, plocka löv och måla då det är mycket varmare idag och lite sol.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback