Höst-brrrrr

Fy så kallt det är blåser och bara sju grader så trist :( små tjejerna är hemma med oss idag och myser funderar på om vi ska ta och baka en sockerkaka bara för att det är så tråkigt väder ute.
Igår blev vår lille prins hela 7 dagar en vecka så fort tiden går tyckte nyss han kom och en vecka har redan passerat .
Han är så liten och go och sååååå älskad av sina systrar de håller mer än gärna i honom, klappar och gullar :)
I helgen har vi fixat och donat och varit ute, lilleman har fått förvaring till kläderna och sedan hade pappan handlat snickarbyxor till honom sååå söta ska lägga upp bild senare så får ni se.
Imorgon tänkte jag boka tid för fotografering så vi lagomt får tid till han är 14 dagar då vi knäppt den tiden på de andra barnen så vill jag  ha samma på honom med.
Nu så ska jag börja med lite lunch, vi är hungriga sedan så ska jag skriva min förlossnings berättelse lite senare idag hade jag tänkt så hej så länge.

Shopping till prinsen
fint sett i velur stl 56
SKIP HOP duo deluxe skötväska CAMO

--Superfint set-- BILAR Byxor body tröja hängselbyxor 56

Blått set Lindex nyskick velour byxa och randig body

häftiga bodies storlek 0-3 månader

Jättefint set till den lille

Set med byxor, body & en pullover


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback