God morgon.

Då var det Lördag igår kom världens bästa Allan och hade inhandlat blöjor, våtservetter, babyschampo, tuttar, strumpor mm åt lilleman så snäll TACK än en gång.
Julia och Jennifer fick sedan åka med honom och då kom de hem och hade handlat ännu mer till hela familjen och postat ett brev, vi är tacksamma över att ha honom. :)
Igår rensade jag bort sommar grejorna ur garderoberna, gud vad grejer man har men skönt att få bort det så idag väntar klädbytardag, hoppas vi kan fylla upp lite i garderoben.
Tog även fram alla mina vanliga kläder som jag hade packat bort bara tre kilon kvar nu av graviditeten så skönt att få bort alla mammakläder och använda mina vanliga igen :)))
Beställde en dop present och två julklappar igår en liten brevlåda och två skålar såååå söta :) får börja i tid i år.
Nu så ska jag gosa med bebis och sessorna innan mamma ska åka iväg själv och de ska vara med pappan i huset.
Have a nice day.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback