Besök, bus & lek.


Då var det eftermiddag och vi har haft besök av Big b med barn så kul för tjejerna att få leka av sig med jämnåriga kusiner så tack för titten :)
I övrigt har vi haft en mysig hemmadag och jag har fått bort en del tvätt och Susanne kom förbi en sväng, lycka till med bandet gumman.
Morgondagen kommer att bestå av dagis och bvc och hämtning av Julia runt tretiden tack syster för att ni tar med henne  och gåstolen.
Får se om jag och lilleman kan hitta på något annat under dagen vi får se hur det blir men just nu ska jag umgås med mina ritande barn ta reda på lite torr tvätt och fundera på middag och invänta pappan i huset hej hej.



Prinsens åkpåse av märket elodie details matchande med skötväskan :)
Elodie Details kamo åkpåse

I brevlådan idag.



Väggtext Väggord - En Prins sover här 31x11cm


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback