wow.

Vilket väder det är idag inte extrem bra men mycket bra iallafall, idag blir det kjol :)
Idag så är det morsdag så grattis till alla mammor, vi ska iväg till barnens farmor så vi får väl gofika där och trevligt sällskap.
Hästarna är släppta där nere nu så vi måste gå och säga hej till lilla fölet som ofta ligger och myser i solen har jag märkt :)
Vi sov länge här idag jag till tio och barnen och hjärtat till nio, riktiga sovtutor men det får man vara ibland det är så skönt. Nu är det nog dags för oss att klä på oss och laga till lite lunch sedan går vi ut och inväntar tills vi ska åka, vi har dock inte bestämt någon tid än men det kommer.
Idag så ska jag hänga ut tvätten, jag älskar när det luktar sommar tvätt.

Älskar my family.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback