Taskig update.

Är sämst på att uppdatera nu men det är mycket i skolan och allt annat med men måste försöka skärpa mig. Måste berätta att jag fått jobb iallafall, dagjobb på kvinnoklinikens mott, jag som inte skulle jobba men kan inte tacka nej till ett mottagnings jobb med en bra lön 2500 mer än jag brukar har så tack till min bänkkamrat.
Massor i skolan nu på slut klämmen men vi jobbade undan bra i veckan så det flyter förhoppningsvis på nu så det inte blir alltför stressigt nu på slutet.
Magen växer och blir stor och den lilla rör sig aktivt tror det blir en Jennifer två :) hon var också livlig i magen.
Mer då, Jennifer har klippt sig och har numera långt hår med lugg, gud så stor hon blev lillgumman.
Kommer inte på så mycket mer nu men ska iallafalla njuta av ledigheten med familjen.

Nästa vecka ser ut så här för oss.

Måndag Nationella provet i engelska del 1.
Tisdag Viktigt möte.
Onsdag Ultraljud och genomgång samhälle, uppträdande på skolan.
Torsdag nationella del två engelska.
Fredag kvart samtal på skolan för Julia.

En del på listan men det lär fyllas på ska ni se hej hej.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback