Stackare.

Vår stackars lilla gris Simson rymde till grannen idag och nu har de satt ut hästar i hagen så han blev nästan ihjälsparkad av två stycken stackaren, vi avvaktar till imorgon för  vetrinär ifall de blir sämre men verkar i nuläget gått bra som igenom ett mirakel de har sparkat honom enormt mycket.
Dagen i övrigt så har vi varit till svärmor och ätit massa gofika och jag fick ett par nya skor och en morsdagsros TACK mina älskade barn och min prins.
Imorgon så ska Julia till ögon på sjukhuset sedan måste jag hålla koll på Simson och de små ska på dagis i övrigt vet jag inte mer än att jobb börjar på Tisdag :) spännande..
Nu så får det vara nog för idag dusch och krypa i säng.
Hej hej.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback