Pajbak.

Vilken dag vi haft har varit iväg och fixat virke mm till Simsons koja i hagen och jag har börjat att bygga en uteborg till tjejerna så kul att göra något själv som ingen annan har.
Tjejerna sover gott, nybadade och Lördags godis äten :) så nu har jag tilllagat en paj av våra egna rabarber och äpplen så snart ska det fikas med hjärtat och vår allra närmaste vän C gott gott.
Blev inget mc åk idag då det var fulväder när vi klev upp men naturligtvis så kom solen efter tolv och vi hade ingen barnvakt, men det gör inget älskar ju att vara med mina barn love them.
My love och C har snart fixat klart Simsons bur och elaggrigatet är hämtat så imorgon är allt förmodligen tipp topp ska bli kul att se vad han hittar på i sin nya hage.
Glömde ju Jennifer inhandlade en ny vattenkanna tll henne och Maya plus  ett par rosa fina arbetshandskar idag så söta och nöjd är hon.
Big B och E hang on det löser sig och glöm inte gjutjärns pannan, funkar i alla lägen.
Nu så är det fika tajm så ha en trevlig kväll och natt natt.

Älskar min familj av hela mitt hjärta.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback