Good morning.

Då var alla i huset vaken barnen tittar film, mamman här och pappan på jobbet en stund. Gårdagen var toppen, vi var en sväng på fika hos svärmor och Jennifer körde lite mini mototcykel. Väl hemma igen kom Big brother han hade vovven med sig som ska få valpar snart. Spännande är det och jag kunde känna hur de små sparkade där inne helt otroligt och hårt med :)
Var ute hur länge som helst kom inte in förrän sex och då hade vi grillat korv ute.
Idag så ska vi försöka få hemma Julia då vi ska till stallet imorgon tidigt och där har det kommit en nykomling med :) jättespännande.
Imorgon åker my love så trist kommer att längta ihjäl mig och barnen med, själv så kommer jag ägna mina kvällar åt de sista i läxväg bläää men måste göras.
Nu så ska jag mysa med de små innan det är dags för allt annat hej hej.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback