Avslutat.

Japp då var alla kurser på skolan i princip avslutade åååååååh vad skönt så nu blir det lite ledigt från hjärngympa ett tag. :)))
Dagen började med att lämna barnen sedan så åkte jag och gjorde lite slingor i håret lite sommar fint TACK så mycket för hjälpen A jag blev super nöjd. Resten har varit skola och hemma mys pys men nu är vi trötta på regnet vill ha en strålande sol nu.
Julia fick åka hem från skolan idag så farfar hämtade henne TACK för det, hon hade fått ont i huvudet men verkar pigg nu och ska på utflykt till Bodaborg imorgon med skolan kul att de gör nått sånt.
Just nu är my love och handlar lite fika till Julias utflykt sedan ska vi duscha och mysa lite då rå.
Morgondagen består av lämna busungarna på dagis, handla, tvätta och plocka lite så det blir ordning inför helgen då vi vill vara ledig och mysa.
De va det nu ska jag facktiskt slöa så hej hej!

Älskar min familj.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback