2 År

Ursäkta för dålig uppdatering har i princip haft arslet fullt massor händer och ska göras. Jag och Maya är fortfarande jätteförkylda :( Maya har feber igen men hon ska få vara hemma med pappa imorgon jag måste verkligen till skolan.
Vårat lilla hjärta fyllde hela två år igår så stor hon blivit, tack alla för att ni kom och för de fina presenterna jättefint alltihopa. Grattis igen lill hjärtat!
För er som inte vet så ska vi få en till liten bebis i Oktober och i Fredags lyssnade vi på lillan/ Lillens hjärta hela 154 slag minuten så det såg bra ut men tyvärr har jag låga järndepåer och förmodligen en ischias nerv i kläm så nu är det bälte som gäller och ingen trapp gång och små steg och att inte överanstänga mig  så hoppas vi på att allt blir bättre. Tror ni det blir lätt, att inte anstränga sig?

Skriver en liten lista över vad prinzessan fick då.
Stor traktor
Stor lastbil
Motorcykel man åker på
Stor lastbil som man kan lasta två bilar till på
keyboard
Krypande docka
grävskopa till sandlådan
Hellokitty bil med sandset
Docka med tillbehör
2 klänningar
En tunika plus leggings.
änglavingar och prinzess krona
Hårspännen
Rosa el gitarr
Pengar
Hellokitty servis.

Tror jag fick med allt men osäker, vart det jag minns iallafall och ni som undrar varför hon fått så mycket motor grejer är för att hon verkligen älskar det.
Måste bara tala om att häromdagen så kom min prins hem med pressisar till mig jag fick en ny rosa jättefin Puma väska, Ny deo Donna Karen och ett cocos stick från bodyshop , han är bra rar han en riktig pärla full av överraskningar Tack hjärtat.
Broder var ut en snabbis förut med med nya cykeln så fin en R6 vill också ha en sån eller R1 då jag tagit mitt kort de är så fina men vill ha en i svart och rosa så det önskar jag mig :)
Tror ni jag får nån?
Lägger upp lite bilder om nån dag.
Nu ska jag mysa med de små, vila lite för att sedan läsa lite Engelska inför imorgon så hej hej!


Uttryck dig
Postat av: Tess

GRATTIS till bebisen!

och krama tjejerna från mig och Nova.

2010-05-04 @ 20:43:16
URL: http://tessonova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback