Tandvärk!!!!!

Har varit dålig att skriva nu i två dagar men det beror på att jag jobbat och haft tandvärk, dum som jag är så är jag tjurig och gick inte till tandläkaren och då blir det alltid värre men man måste ge det ett försök.
Igår blev det jour tandläkaren i Timrå då jag fick så otroligt ont och naturligtvis så är det en tand som är lagad men nu behöver rotfyllas f*n också så nu visade det sig att infektionen börjat gått upp i benet därför det gjorde ännu ondare så nu är den urborrad ner till roten och nästa åtgärd blir att rensa och rotfylla :( ont gör det än med.
Nu kommer jag hädanefter springa som en hypokondriker för minsta lilla till tandläkaren :)
Men tur hade jag iallafall fick sitta upp och tandläkareen stod som en ostbåge och arbetade, jag har svårt att ligga på rygg då jag är gravid, svimmar nämligen då lillen trycker, såg ganska kul ut iallafalll:)
Igår hade vi mys efter jag kom hem utebus sedan åkte vi en sväng och fiska med tjejerna, men ingen fiske lycka :(
Idag blir det nog hemma och greja lite, än så länge är det bara jag och Jennifer som är vaken och ute är det varmt men verkar som vädret inte bestämta sig riktigt än hur det ska vara så vi får vänta och se.

Love my family.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback