Sommarlov.

Nu är det sommarlov tänkte uppdatera lite.
Torsdag självklart jobb sedan åkte jag till birsta och inhandlade present till L och en skjorta,strumpor och leggings till mig själv sedan hemma mys och fix inför storadagen.

Fredag, skolavslutning i kyrkan. En tidig morgon med mycket stök men jag var ju ledig och hjärta hade tagit ledigt förmiddagen sedan fikade vi nere på Tunet med skolan jättemysigt. Vidare for vi och käkade lunch på ica maxi och inhandlade två nya fina hjärthåvar till brudarna sedan på kalas till L. Därefter åkte vi till sjukhuset då Julias pappa är där och hon så gärna ville träffa honom.
Blev sedan hemmamys och hjärtat hade köpt två pressisar till mig gravid olja och spikmatts tofflor, tack hjärtat.

Lördag så tog pappan med sig barnen i regnvädret och for på zoo och grejade så jag fick vara ifred och städa lite så nu är det bara dammsuga och skura kvar, väl hemma åt vi tacos till middag och hade det bara familje trevligt sedan  dök Big B och Elina upp och bjöd på smörgåstårta, mums och trevligt tack för det.

Söndag idag då, klev upp för ett tag sedan och de små leker på rummet brevid mig och jag avnjuter dagens kopp, vi får se vad denna dag bjuder på.

Ätit massor av jordgubbar och grädde i helgen med, nu är det sommar ävenom vädret är dåligt och jag jobbar framtill den 9 Juli. 

Hej hopp Söndags kopp.


Uttryck dig
Postat av: linda

full rulle ni också

hur är det med martin?

något allvarligt?

hur går allt med magen?

spännande med en nr 4a :)

/linda

2010-06-15 @ 21:50:18
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback