Sjukling.

Har vi i huset, lilla Maya har hosta och feber så idag fick de små vara hemma med pappa då mamma var på jobbet.
Har haft en ganska lugn dag där idag mot för de andra två dagarna men det är mycket att lära och ta in men det får gå jag har ju ändå ett tag kvar på inskolningen och varje dag är det något nytt ingrepp istället för det man lärt sig så det är lätt att glömma alla namn och tänger,nålar och allt vad det är som ska användas :)
När jag och Julia kom hem så stod middagen färdig, härligt TACK my love det var mycket trevligt. Nu så sover de  små och jag tänkte glo runt lite på nätet innan dusch och säng, de små blir ju hemma imorgon med.
Har en otrolig tandvärk som dykit upp från ingenstans jättekonstigt, det är en gammal lagning men jag va nyss till tandis och allt såg ut som det skulle så fatttar inte riktigt :( ont gör det iallafall och kommer å går kanske en nerv i kläm nån som vet?
Nog för mig nu ha en toppen kväll.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback