OOOOOPSS.

Hoppsan inte bloggat på två dagar men som sagt jobb och tre busungar och min älskling :)
Mån, Tis så jobbar man tog mitt första ven prov på typ tre år idag det gick bra nice, man har det i sig ännu det känns bra, lite nervis var jag allt.
Strax så ska barnen göras klar för sängen och nattas, just nu så leker dom och stojar här brevid, precis som det ska vara.

Ett STORT grattis till BigB som fyller år idag, grattis broder lovar att fira dig bättre en annan dag :)

Imorgon är det jobb igen, i övrigt händer det inte så mycket mer ska väl ta itu med hemmet och så men det kommer. Fredag är vi lediga, jag tog ledigt då Julia går ur klass tre och dom håller i skolavslutningen, det kan man inte missa så då får de små vara lediga med. Fredag så är det kalas med för A lilla son som börjar bli stor hela fyra år.
Var väl allt för mig just nu för tillfället, barnen och duschen å mys med my love.

Hej hej.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback