Mysigt.

Mysigt med Söndag, familjen klev upp vid åtta snåret sedan så åkte Jennifer till en kompis vid elva och stannade där till tre så vi tog en sväng till A med familj och fick fika där mysigt värre i solen :)
Här hemma har det tvättats och stökats på lite, plockat undan det sista av vårens tjockare kläder så det blev lite bättre plats i garderob och skolåda.
Julia kom hem med farfar runt halvsex så hon och Andreas tog mc och handlade lite, nu är de nybadade och nattade inför morgondagen, dagis och skola.
Själv så ska jag förbereda lite kläder och vika tvätt innan det är dags för dusch och säng för imorgon är det jobb igen och tack gode gud så börjar tandvärken bli mycket bättre me like :)
Hjärtat och nära vän till familjen är ute och fixar fårstängsel då Simpson inte stannar kvar i den vi redan gjort så hoppas nu på bättre resultat.
Just det vi åkte och fiskade igår men ingen lycka bara jag som fick rejält napp och naturligtvis så tappade jag den :( fy så besviken jag blev.
Nu ska jag sluta pladdra och göra nytta hej hej.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback