Jag har världens bästa man :)

Måste säga att jag har verkligen världens bästa man och jag älskar honom över allt annat, först så är han med på städdag från halv tio till halv fem, kommer sedan hem och lagar middag, diskar och plockar undan för att sedan åka och handla.
Jag är enormt sugen på jordgubbar men fanns inga här hemma på affären då åker han igen så himla gulligt, bara för att jag så gärna ville ha mina jordgubbar, å det ska bli så gott :)
Älskar dig hjärtat!
Tjejerna och jag har bara myst idag badat med, de är lite snoriga men en sak har vi varit iväg och gjort fick äntligen tag på en billig vagn till dagis, inte den nyaste men tvåhundra kronor en brio combi vagn så tog jag och fräschade till den så den är fin och ren och kommer funka utmärkt som sovvagn på dagis och liften ska vi ha i båten till bebis :) slut på letandet och vi kan ta hem vår vagn och tvätta upp den och ställa undan den tills bebisen kommer så skönt, bild kommer.
Nu så ska jag inte svamla mer här utan vänta på my love sedan blir det filmmys i soffan med pussar, jordgubbar och grädde :)))))


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback