Glad midsommar.

Glad midsommar till er alla, här startar vi tidigt men en god kopp kaffe och tvmys, vädret verkar inte alls bli särskilt bra idag heller.
Vi kommer att fira hemma med grillning och massa annat gott, Julia har åkt på minisemester med farmor över midsommar plus att hon redan spenderat en vecka där skönt för henne.
Igår så badade de små för första gången ute i en badbalja :) men de va uppe lika fort igen och badade sedan inne med massor av skum innan läggdags.
Hade en toppendag igår, hjärtat kom hem tidigt och vi handlade tillsammans och så hade han paket med sig hem till mig bara sådär :) så kul att få något utan anledning jag fick ett par puma gympadojor, puma ankelsockor tre par och ett par mysiga nike shorts :) Tack ILOVE U Nu ska jag njuta av mitt kaffe ha en toppendag allihopa.

Den vackraste Diablo och för att inte tala om hans son lille Abbe, saknar er.


Uttryck dig
Postat av: Big B

klart att dom är vackra hi hi både abbe o diablo

du får pusha lite mer så löser det sig nog ;)

ne nu ska vi ut o åka hojj vart satans blöt igår efter vi vart hos er tack för det extremt trevliga sällskapet

o goda middan kram på er vill åka båt nu så öka tempot lite på herrn ;)

2010-06-26 @ 15:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback