Första arbetsdagen.

Då har jag gjort min första arbetsdag alldeles yr i huvudet :) så mycket att ta in och lära sig då det är enorm skillnad att jobba på mottagning, jag är ju van att jobba på avdelning, men jag verkar ha fått enormt bra arbetskamrater och det tackar jag för.
Barnen var inga problem att få upp tidigare även om de var tröttare så gick det jättebra och Julia är så duktig att fixa själv och allt.
Fick besök av A med familj en sväng idag trevligt och lilleman växer så det knakar, han är så go och bara jollrar, ler och filosiferar.
Nu är allt framtaget för morgondagen så bara en dusch som väntar sedan blir det sängen för mig, ganska stel efter denna dag tung mage och inte alls van att gå så här mycket men man vänjer sig snabbt.
Allt för mig idag.
Älskar min familj.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback