Skoldag!

Då har man haft en skoldag igen, måste ju säga att matta A och engelska A är faaaaan ingen lek!
 ursäkta ordvalet men fy så mycket man ska göra och svårt dessutom känns som jag är dränkt i grammatik nu
:(((
Ska inte prata mer om det nu blir enbart irreterad och misstänker att min bänkkamrat är det också, tur vi gillar varandra iallafall :)
Började tidigt idag så det blev en tidig morgon för tjejerna men det går bättre och bättre, börjar väl vänja sig antar jag.
Maya är frisk inte visat några mer symtom men tydligen är det jättemånga på hennes avdelning som haft detta i helgen.
Hjärtat mitt har varit hängig han med men bättre nu dock inte magsjuka iallafall :) det tackar vi för.
Hoppas du hittade den vackraste prinsess sängen Big B till fasters lillstumpa hon förtjänar det bästa, de vet du.
Nope har inte tid med det här nu, ska hänga tvätt och duscha nu, sedan krypa i sängen med my love.
Hej svejs och god natt.
Älskar min prins!


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback