100123

Skärpning på hög nivå, det har hänt så mycket så jag uppdaterar för denna vecka och kan säga att övrig tid varit toppen.
Då så jag har börjat skolan, kom ju in :) så tjejerna går heltid på dagis nu och Julia på skola och fritids.
Jag har varit i skolan denna vecka plus pluggat mycket hemma. Klippte mig i veckan med så nu är det en dm kortare, skönt att få det fräscht igen.
Torsdag pluggade jag och min kära bänkvän Susanne hemma hela dagen, vi pratade knappt med varandra hahaha så inne i det vi läste. Efter flera timmars läsning tog vi en sväng till birsta och gjorde några fynd både till mig och barnen :)
Torsdag kväll då jag äntligen inte hade nå tvätt alls så spyr våran minsta prinzessa, varbara att börja om då igen :( men så är det att ha barn och efter det har ingen mer spya eller dylikt kommit så får se om vi andra får det då.
 Skjutsade Julia till pappa, där fick hon ett par nya skridskor av honom, jätteglad blev hon hem och myspys i soffan.
Idag var tanken att åka skoter med Big b och en vän till han, vi skulle åka och pimpla grilla ha det trevligt men Maya blev ju sjuk så får stanna hemma :( Får se vad vi kan hitta på.
Det va nog det mesta i stora drag, just det vi har fått världens goaste, finaste familjemedlem med en liten valp vid namn Diablo eller ganska stor :) lägger upp en bild sedan, gosa med honom från mig Big b.
Älskar min familj.


Uttryck dig
Postat av: Big B

klart ja ska gosa me han

du glömde nämna att simpson fått en

ny polare med dom gillar ju varandra

hehe

kram på er

nu ska jag hitta en prinsess säng åt meja

2010-01-25 @ 10:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback