Sovit.

Har jag fått gjort inatt, lilleman sov jättelänge och just nu ligger han och snarkar brevid pappa i sängen :)
Det är bara jag och Julia vakna ännu, mysigt då det inte händer så ofta här hemma men snart ska de andra kliva upp och göra sig klara för dagis.
Julia ska ta med kompis hem idag så vi ska hämta upp dom efter de slutat i övrigt så ska pappa, mamma och prinsen mysa och greja hemma idag.
Ingen liten bebis har tittat ut än vad vi vet, väääntar så spännande.
Nu är prinsens hörna klar i vårat sovrum så nu ska ni få lite bilder under dagen, nyfikna?
Nu så ska jjag prata med min dotter innan hon ska åka och njuta av kaffet och lugnet.
Älskar min stora familj.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback