im back.

Nu är jag tillbaka valde att inte blogga under julen utan bara vara med familjen.
Jag kan säga att vi haft en toppen jul lugnt och skönt och massor av fina klappar till oss alla stort TACK!
Vi har hyrt film och haft filmmys med barnen, byggt lego, spela spel och mycket mera så mysigt att bara njuta då det varit så taskigt väder.
Idag så har vi varit till birsta en sväng, bytte lite strl och så på det vi fått eller rättare sagt det jag och my love fick.
Sedan inhandlade vi en hel del till lilleman fyra par byxor, fyra bodys, en tröja mm och Maya fick en ny jacka  och en väst och Jennifer med.
Nu sover alla barn sött och pappan i huset är och hämtar mer ved och jag måste VERKLIGEN hänga tvätt nu :)
Hoppas ni alla haft en toppen jul.
Lägger ut lite bilder på pressisar,barn och inhandlat imorgon.
God natt så länge.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback