Happy birthday.

Hade jag igår därför blev det ingen update :)
Tack alla för en toppendag och fina presenter och speciellt tack till min underbara sambo och mina barn.
Jag fick två par jeans, morgonrock, underkläder från donna, mascara, mobilhållare,fluff tofflor som man värmer i micron av my love.
Fick massor av lotter en super fin bukett, lampa, everest ull munkjacka mm tack än en gång alla.
Idag måste jag ringa ett par samtal och mysa med barn och sambo självklart och just nu ser de små på tv och pappan å prinsen myssover i vår säng.
Får se om vi kan hitta på något mer skoj idag, funderar på att gå ut då det är varmare bra för barnen att leka av sig men först ska det badas och äta.
Nu ska jag njuta av min familj och kaffe.

Grattis till  Moa på 4 års dagen med.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback