Efterkontroll.

Har jag varit på igår så nu är det gjort och mina blodvärden har gått upp så de är toppen bra nu :)
Efteråt bjöd min älskade sambo mig på lunch i birsta sedan blev det fem klappar till inhandlade innan vi hämtade trollen på dagis.
Dagen idag så försov sig hela familjen och som tur va hann Julia precis med taxin men de små fick vara hemma idag.
Nu har lilleman vuxit ur sin korg så vi har inhandlat splälsäng till honom ni får se då hans hörna är klar.
Idag så ska jag ta och städa lite medans pappan är ute med de små, måste få lite ordning är för rörigt här, det gillar vi inte och det är en hel del saker som ska bäras ut och arkiveras för ett tag med :)
Nu är det time för lunch här så vi får se om vi bjuder på lite bilder senare hej hopp.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback