Bad tajm.

Är det hos oss små tjejerna sitter i skumbad och leker, lilleman har redan blivit tvättad och klädd och somnat om i vagnen.
Själv så har jag inte gjort mig klar vi sov ganska länge, märkte inte ens då hjärtat klev upp och åkte på jobbet men han är nog snart hemma igen, hoppas jag då han bara skulle in en sväng.
Vi ändrade om planen för idag och jag ska ta med mig sessa nr två och kika lite i äffärer bara mysa och vara hon och jag :)
Tvätten blev omhändertagen igår :) nu ska det bara vikas :( trist men skönt iallafall, efter så kikade jag och hjärtat film i soffan och smaskade cheesecake yammi.
Nu så ska jag dricka upp mitt kära kaffe och dra på mig något anständigt och plocka fram kläder till brudarna i badet.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback