YR.SE

Snacka om att mitt yra huvud fortsätter känner mig helt handikappad men nu ska jag inte tjata om det. Har haft besök idag av broder med familj trevligt :) de for för ett tag sedan så nu har jag plockat undan och Julia har bestämt sig för att åka till pappa i helgen så hon får skjuts av sin styv farfar.

Små tjejerna fick vara hemma idag då de var så snorig och andra barn skulle komma på besök tror att det uppskattats, de har varit ute, degat med lera, lekt på rummet mm och ätit gröt lunch så nu är de ganska så sega och fick lov att se på tv en stund, Julia packar och plockar ihop på rummet.

Tror att jag ska lägga mig på sängen och göra de små sällskap innan plikten kallar igen :)
Tack big B för att du hämtade Julia på skolan.

Hej hopp yrknopp :))))


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback