Update

Nu så uppdaterar jag lite smått här, ska försöka att uppdatera varje dag nu :) håll tummarna men det har varit lite mycket nu.

Graviditeten

Då så har varit på bm besök idag allt såg bra ut magen står i 38 cm nu och det är åtta veckor kvar och JA jag är stor mycket fostervatten och stor bebis så imorgon ska en glucos belastning göras bläää vad jag gruvar mig.
Vi får hoppas att den lilla ligger kvar ett par veckor till för som sagt 40 cm i sf mått är fullgången tid på högsta normalkurvan :) jaja inte första gången jag är med på detta.  Nästa ultra blir den 31 Augusti och ett  bm besök innan. Den lilla beräknades att väga 2015 Gram gör två veckor sedan :) 

Livet i övrigt.
Kidsen är hemma nu och sitter här brevid och ritar själv så har jag slappat hela dagen och ska snart göra mat, tog mig i kragen och tvättade två mattor med.
Nu så ska jag ta in min torra tvätt hej hej.
Tänker på dig Marie lovar att höra av mig snart, hörde av Susanne krya på dig.


Uttryck dig
Postat av: Annica

Nu har du min blogg

2010-08-18 @ 11:39:13
URL: http://metsavainio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback