Trots.

Min lilla 2 åring ar börjat trotsat då jag hämtar henne på dagis ska inte alls klä på sig gråter och stretar imot och idag hela vägen hem så jag fick bära henne till bilen och ifrån bilen, rart med barn.
Jennifer klippte av en hel del av sitt hår igår vi tyckte det var lika bra då hon hela tiden vill ha utsläppt hår nu, en sån skönhet hon är våran mellan prinzessa, lovar att lägga upp bilder lite dålig på det nu.
Dagen har bjudit på kaffe drickning och lunch med Annika trevligt, sedan har det bara varit lugna gatan, har inte ens pratat med Susanne idag :( och till henne det var så lite så slit dem med hälsan.
Har grejat lite med tvätt och tänkte fortsätta med det då, måste ju göras å jag har blivit småförkyld med svider i halsen och rinnner i näsan men det går ju över.
Ska nu klura ut något gott till middag.
Försöker lägga upp lite bilder senare :)
Tålamod gott folk :)))


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback