shopping med trevligt sällskap.

Då har man haft en toppendag med Susanne och lilla Moa i birsta, inte så ofta vi ses nu :( tyvärr.
Blev lite shopping och en stol till bebis, den vi skulle ha fanns inte hemma varken på barnenshus eller proffsen och det var på tok för lång tid att beställa den så det blev denna :)
Känner mig nöjd över den iallafall, rejäl och så är det den nyaste omgjorda modellen så hoppas på att pappan blir lika nöjd med och den är inte tung och klumpig.
Träffade en av mina arbetskollegor med som ska flytta till onkologen nu och jobba där så får gå dit  och säga hej då jag fått den lilla dom är ju nyfikna med
Snart så ska jag hämta mina troll på dagis och njuta av helgen tyvärr verkar det bli regn.
Love my family.


Det blev den nya britaxen  med bas till bebis.


Ridbyxor, två koftor till Maya och jeansleggings till Jennifer.

Poncho till mamman.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback