Secondhand shopping.

Dagen idag började med  samtal till försäkringskasssan och lämning på dagis och naturligtvis så är det min arbetsgivare som är helt inkompetent och inte gjort någon sjukanmälan på mig fast att jag sa till helt otroligt så man blir utan pengar :( grrrr förbannad.
I övrigt haft en bra dag Susanne överraskade mig med lunch idag TACK så trevligt, sedan hämtade vi Julia och åkte för att secondhand handla lite, gjorde några fynd bland annat en snygg väska :)
Efter det så åkte vi till skopunkten då Julia ville ha nya skor och de hon hade var sprucken så de fick vi reklamera utan kvitto med så hon fick ett par helt nya :) mycket bra så det blev två par skor till henne och ett par inne dagis skor till Jennifer.
Vi tre for hem och fikade och myste inne i köket medans det regnar och ruskar ute.
Just nu har jag hämtat på dagis och alla tjejer sitter och leker vid bordet med nya leran och jag ska fixa igång en tvätt maskin och börja med mat.
Kvällen bjuder nog på lite tvättning, dusch och myspys i soffan med Sopranos :)
Me like.


Uttryck dig
Postat av: Susanne

Moa blev jätte glad över kläderna så ett stort tack..=) kram

2010-08-24 @ 17:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback